Od 22.10.2020 jsou všechny naše prodejny až do odvolání uzavřeny. Mezitím si udělejte radost nákupem na www.mode.cz. Společně to zvládneme!

Guess

Americká módní značka Guess se na trh probojovala v osmdesátých letech minulého století. V tehdejší době znamenala průlom mezi všudypřítomnou nudou a stereotypem a díky svým ikonickým džínům „Marilyn“ slavila nebývalý úspěch. Kdo za touto značkou stojí a na co se zaměřuje v současnosti?
„ Guess - trendy módní značka, kterou proslavily džíny "
Historie
Boom s Marilyn
Současnost

Když 4 bratři spojí své síly

Značka Guess je známá také jako GUESS? a za jejím vznikem stojí celkem čtyři bratři Marcianovi - Georges, Armand, Paul a Maurice. Ti vyrůstali ve Francii a v roce 1977 se přestěhovali do Kalifornie. Společnost Guess přitom založili o pouhé 4 roky později.

Třízipý styl džín „Marilyn“ způsobil boom

Na trh vstoupili se svým úplně prvním produktem, kterým byly džíny v třízipém stylu. Pojmenovali je jako „Marilyn“ a džíny se vyprodaly jen pár hodin poté, co se objevily na pultech obchodního řetězce Bloomingdale´s.

Bratři tedy začali slavit úspěch a v roce 1982 se pustili do tvorby reklamních kampaní. O tři roky později představili své typické černobílé reklamy, které vyhrály mnoho cen Clio, tedy cen za tvůrčí reklamy a design.

Známé tváře pod značkou Guess

V reklamních kampaních se během celé doby působení objevují známé osobnosti, které značce propůjčily své tváře. Za zmínku stojí například supermodelka Eva Herzigová, Claudia Schiffer či Laetitia Casta.

O proslavení džínového oblečení Guess se postaral také snímek Zpátky do minulosti z roku 1985, kde jej nosila postava Martyho McFlye.

4 různé kolekce

V současné době se produkty Guess vyrábí ve 4 různých kolekcích, které se liší použitým materiálem, barvami, prvky a ozdobami. Zároveň každá z nich cílí na jinou skupinu. Guess má přitom kromě oblečení také kolekci šperků a parfémů, které se těší velké oblibě.
  • G by Guess je cenově nejdostupnější kolekce určená pro mládež ve věku 16-23 let.
  • Guess je standardní produktovou skupinou, která je na trhu již od svého počátku.
  • Guess Kids, jak již název napovídá, cílí na děti.
  • Guess by Marciano symbolizuje nejdražší produktovou skupinu, která je určena pro nejnáročnější zákazníky.

Galerie

Odebírejte náš newsletter

Nenechte si uniknout novinky a nejrůznější slevové akce.
Přihlaste se k odběru
Neltex CZ s.r.o.
Provozujeme 19 značkových kamenných prodejen po celé České republice a e-shop mode.cz s outletovou módou.
Heršpická 814/5a, 639 00 Brno
IČ: 03932770 DIČ: CZ03932770
Dotazník spokojenosti
Navštívili jste naši kamennou prodejnu? Podělte se s námi o vašem zážitku a vyplňte dotazník spokojenosti, který umožní zlepšovat kvalitu našich služeb.
Dotazník
Sociální sítě
Sledujte nás na sociálních sítích a nenechte si uniknout zajímavé akce a slevové kampaně.
© 2020 Neltex.cz
exitbullhornmagnifiercrossmenuchevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram