Od 22.10.2020 jsou všechny naše prodejny až do odvolání uzavřeny. Mezitím si udělejte radost nákupem na www.mode.cz. Společně to zvládneme!

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger si své příznivce nachází po celém světě. Jeho kousky symbolizují nestárnoucí klasiku pro muže, ženy i děti. Zjistěte, jaký je příběh tohoto módního návrháře a jaký krok jej vynesl na vrchol.
„ Tommy Hilfiger - elegantní a ležérní móda, kterou si zamilujete "
Historie
Úspěch kampaně
Současnost

Kdo za značkou stojí?

Zakladatelem značky je americký módní návrhář Tommy Hilfiger, který se narodil v roce 1951 v New Yorku. Jeho rodiče toužili po tom, aby se z jejich syna stal inženýr. Tommy Hilfiger však více než pro učebnice hořel pro módu, a proto po dostudování střední školy již dále nepokračoval.

Tommy Hilfiger začal v 18 letech pracovat v maloobchodě a velmi často navštěvoval New York, aby si mohl koupit své oblíbené džíny. Zanedlouho poté si otevřel svůj úplně první obchod, který nesl název The People’s Place. Z New Yorku zde dovážel v té době oblíbené zvonové kalhoty a svršky se zvonovými rukávy. Některé kousky dokonce doma sám upravoval, aby jim vdechnul trochu originality a přizpůsobil je svému stylu. Ve svém obchůdku později začal prodávat rock’n’rollové oděvy s nápisy hudebních skupin Kiss nebo Aerosmith.

Postupem času se v obchodě pořádaly spíše nejrůznější akce a diskotéky a není proto divu, že poměrně brzy zkrachoval. Tommy Hilfiger se však nevzdal a přestěhoval se do New Yorku. Na své líbánky vyrazil společně s manželkou do Indie, kde se jeho práce zalíbila indickému textilnímu magnátovi Mohanu Murjaniovi. Ten mu poté svěřil kolekci džín od Glorie Vanderbilt, aby je oživil a dodal jim mladistvější vzhled. Po návratu do Ameriky se návrhář rozhodl přejmenovat svou společnost na Tommy Hilfiger Corporation.

Proslavila jej výrazná a drzá reklama

Tommy Hilfiger pochopitelně chtěl svoji společnost dostat na vrchol módního průmyslu. A byl si vědom toho, že se mu to podaří především pomocí dobré reklamy. Domluvil se proto s legendárním George Louisem, aby mu vytvořil výraznou a drzou reklamu.

Na Times Square se proto záhy objevila reklama hlásající: „Čtyři největší američtí návrháři pánské módy jsou RL, PE, CK a TH“.

Pod iniciály Tommyho Hilfigera přitom bylo jeho logo a dodatek: „A tohle je logo toho nejméně známého z nich“.

Tento krok se návrháři vyplatil a pomohl mu dostat se na přední příčky amerických módních gigantů.

Tommy Hilfiger v současnosti

I když byla značka nejprve zaměřena spíše na mužskou část populace, návrhář začal postupně přidávat i kousky vhodné pro ženy. Řídil se heslem, že chce dodávat jedinečné a zároveň jednoduché kousky, které se budou pyšnit mimořádnou kvalitou.

V současné době nabízí kalhoty nejrůznějších střihů, trička, mikiny i svetry. K dostání jsou také všemožné doplňky v podobě kabelek, peněženek, pásků, bot, čepicí, hodinek, šperků a parfémů.

Galerie

Odebírejte náš newsletter

Nenechte si uniknout novinky a nejrůznější slevové akce.
Přihlaste se k odběru
Neltex CZ s.r.o.
Provozujeme 19 značkových kamenných prodejen po celé České republice a e-shop mode.cz s outletovou módou.
Heršpická 814/5a, 639 00 Brno
IČ: 03932770 DIČ: CZ03932770
Dotazník spokojenosti
Navštívili jste naši kamennou prodejnu? Podělte se s námi o vašem zážitku a vyplňte dotazník spokojenosti, který umožní zlepšovat kvalitu našich služeb.
Dotazník
Sociální sítě
Sledujte nás na sociálních sítích a nenechte si uniknout zajímavé akce a slevové kampaně.
© 2020 Neltex.cz
exitbullhornmagnifiercrossmenuchevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram