Nová kolekce podzim/zima nyní na našich prodejnách ❄

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger si své příznivce nachází po celém světě. Jeho kousky symbolizují nestárnoucí klasiku pro muže, ženy i děti. Zjistěte, jaký je příběh tohoto módního návrháře a jaký krok jej vynesl na vrchol.
„ Tommy Hilfiger - elegantní a ležérní móda, kterou si zamilujete "
Historie
Úspěch kampaně
Současnost

Kdo za značkou stojí?

Zakladatelem značky je americký módní návrhář Tommy Hilfiger, který se narodil v roce 1951 v New Yorku. Jeho rodiče toužili po tom, aby se z jejich syna stal inženýr. Tommy Hilfiger však více než pro učebnice hořel pro módu, a proto po dostudování střední školy již dále nepokračoval.

Tommy Hilfiger začal v 18 letech pracovat v maloobchodě a velmi často navštěvoval New York, aby si mohl koupit své oblíbené džíny. Zanedlouho poté si otevřel svůj úplně první obchod, který nesl název The People’s Place. Z New Yorku zde dovážel v té době oblíbené zvonové kalhoty a svršky se zvonovými rukávy. Některé kousky dokonce doma sám upravoval, aby jim vdechnul trochu originality a přizpůsobil je svému stylu. Ve svém obchůdku později začal prodávat rock’n’rollové oděvy s nápisy hudebních skupin Kiss nebo Aerosmith.

Postupem času se v obchodě pořádaly spíše nejrůznější akce a diskotéky a není proto divu, že poměrně brzy zkrachoval. Tommy Hilfiger se však nevzdal a přestěhoval se do New Yorku. Na své líbánky vyrazil společně s manželkou do Indie, kde se jeho práce zalíbila indickému textilnímu magnátovi Mohanu Murjaniovi. Ten mu poté svěřil kolekci džín od Glorie Vanderbilt, aby je oživil a dodal jim mladistvější vzhled. Po návratu do Ameriky se návrhář rozhodl přejmenovat svou společnost na Tommy Hilfiger Corporation.

Proslavila jej výrazná a drzá reklama

Tommy Hilfiger pochopitelně chtěl svoji společnost dostat na vrchol módního průmyslu. A byl si vědom toho, že se mu to podaří především pomocí dobré reklamy. Domluvil se proto s legendárním George Louisem, aby mu vytvořil výraznou a drzou reklamu.

Na Times Square se proto záhy objevila reklama hlásající: „Čtyři největší američtí návrháři pánské módy jsou RL, PE, CK a TH“.

Pod iniciály Tommyho Hilfigera přitom bylo jeho logo a dodatek: „A tohle je logo toho nejméně známého z nich“.

Tento krok se návrháři vyplatil a pomohl mu dostat se na přední příčky amerických módních gigantů.

Tommy Hilfiger v současnosti

I když byla značka nejprve zaměřena spíše na mužskou část populace, návrhář začal postupně přidávat i kousky vhodné pro ženy. Řídil se heslem, že chce dodávat jedinečné a zároveň jednoduché kousky, které se budou pyšnit mimořádnou kvalitou.

V současné době nabízí kalhoty nejrůznějších střihů, trička, mikiny i svetry. K dostání jsou také všemožné doplňky v podobě kabelek, peněženek, pásků, bot, čepicí, hodinek, šperků a parfémů.

Galerie

Odebírejte náš newsletter

Nenechte si uniknout novinky a nejrůznější slevové akce.
Přihlaste se k odběru
Neltex CZ s.r.o.
Provozujeme 18 značkových kamenných prodejen po celé České republice a e-shop mode.cz s outletovou módou.
Heršpická 814/5a, 639 00 Brno
IČ: 03932770 DIČ: CZ03932770
Dotazník spokojenosti
Navštívili jste naši kamennou prodejnu? Podělte se s námi o vašem zážitku a vyplňte dotazník spokojenosti, který umožní zlepšovat kvalitu našich služeb.
Dotazník
Sociální sítě
Sledujte nás na sociálních sítích a nenechte si uniknout zajímavé akce a slevové kampaně.
© 2024 Neltex.cz
exitbullhornmagnifiercrossmenuchevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram